Etusivu › Keskustelu › Pelialue › State of Decay 2
Merkitty: State of Decay 2
- Tämä aihe sisältää 15 vastaukset, 5 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 6 vuotta, 6 kuukautta sitten JJR toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
-
03.05.2018, 08:26 #19559JJRAvainmestari
State of Decay 2 julkaistaan 22.5. eli alkaa olemaan jo ihan nurkan takana. Tätä on tullu itse odotettua jo kauan. Nyt alkanu tippumaan mielenkiintosia asioita mm.Co-op tilasta joka ei olekaan ihan sellainen kun sen toivoi olevan, mutta tulee varmasti pelattua tätä useita tunteja.
-
03.05.2018, 11:37 #19560RoneAvainmestari
Toivottavasti ihan kaikki kura mitä tuosta coopiata on kuullut ei pitäisi paikkansa.
Mut onneks kohta pääsee ihan itekki testaa.
-
03.05.2018, 17:38 #19570TheRealPHombreAvainmestari
Tässä on tuore, vähän pidempi pelisessio State of Decay 2:sta. Näyttäisi myös olevan huomattavasti paremmassa kunnossa, kuin testibuildi, johon ollaan isompien medioiden esittelyissä törmätty. Tietty se ei tarkoita, etteikö ongelmia olisi…
Kyllä tämä edelleen hankintalistalla on.
- Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 7 kuukautta sitten TheRealPHombre.
-
04.05.2018, 11:15 #19600TheRealPHombreAvainmestari
”Tethering”-toiminto coopissa on tällä hetkellä aika kova puheenaihe. Yhteistyöpelimuoto ei toisin sanoen anna jengin jakautua kartalle vapaasti, vaan tietyn etäisyyden jälkeen hostista liian kaukana oleva pelaaja respaa takaisin hostin läheisyyteen.
Nyt on vähän vahvempaa dataa siitä, mikä on todellinen etäisyys, mitä pelaaja voi olla etäällä hostista, ja se näyttäisi olevan 450 metrin tuntumassa, jolloin ilmoituksia alkaisi sadella ruutuun. Sen puolesta itse en nyt niin huolissani enää ole, vaikka kyllähän se eliminoi sen, että joku jäisi nikkaroimaan tukikohtaan.
-
07.05.2018, 13:21 #19633TheRealPHombreAvainmestari
Lisää multiplaageria. Palttiarallaa 4 minuutin kohdalla tulee viesti: ”When you’re in your friend’s game, you gain influence instead of standing. Take that influence home and use it to claim outposts, execute radio commands, and trade with enclaves.”. Toisin sanoen muukin kuin hosti hyötyy pelkästään sessiosta.
-
08.05.2018, 10:55 #19637TheRealPHombreAvainmestari
Game Informerilta varsin hyvä kattaus, joka paneutuu enemmän muuhun kuin kritiikkiin. Hyvältä kuulostaa kyllä! Ketään muita hankkimassa julkaisuun?
-
08.05.2018, 14:36 #19638JJRAvainmestari
No niin täähän tosiaan alkaa vaikuttaa kaikesta kritiikistä huolimatta ihan hyvältä. Itselle tämä tulee game passin kautta ja puolestani sais tulla jo 😀
-
14.05.2018, 14:23 #19691TheRealPHombreAvainmestari
Jos ennakkotilasit Ultimate Editionin, niin pääset jo perjantaina aloittelemaan peliä sen sijaan, että pitäisi kärvistellä tiistaihin saakka. Myös Game Passiin tämä saapuu tiistaina.
Videomateriaaliahan tähän peliin on valuu päivätasolla kiihtyvissä määrin, joten uutta tietoa valuu koko ajan enemmän ja enemmän.
-
15.05.2018, 17:09 #19699RoneAvainmestari
Enää ei tarvis kauaa odotella. Pahoin pelkään että tää on taas peli johon mulla tuhrautuu tunteja. 😀
-
15.05.2018, 20:20 #19711iletzuAvainmestari
Ainiin, kerkesin jo pähkäilemään viitsiikö tätä edes ostaa, kun edelleen hieman ristiriitaiset fiilikset. No, Game Pass teki päätöksen puolestani.
-
19.05.2018, 13:38 #19737TheSuperTonzaOsallistuja
Ihan hyvä ettette osta 😀 peli ei edes käynnisty ollenkaan (PC) 🙁
-
20.05.2018, 12:19 #19745TheRealPHombreAvainmestari
Tooooo late! Ollaan pelailtu tätä jo melkoiset määrät. 😀
Onhan siinä isoja ongelmia, erityisesti kooppina, kun peli menee säännöllisen epäsäännöllisesti rikki jostakin ja se tapahtuu joka kerta.
Huomasin sen, että kahdestaan pelattavuus on ihan hyvällä tasolla – siellä täällä pieniä probleemeja. Lagia esiintyy autoillessa ja välillä se kyllä turhauttaa. Sitten kun pelaajia on kolme tai neljä, niin bugeja alkaa pamahtamaan isolla kädellä. Ja se lagi saattaa mennä ihan käsittämättömäksi.
TOIVOTTAVASTI patchia tulee piakkoin. Pelillisesti jos diggasit ykkösestä, niin ei tämä petä. Menee minulla akselille 8/10, koska tykkään survival-peleistä ja loputtomasta keräilystä ja grindaamisesta. Tässä tehdään paljon samoja askareita, mutta positiivisuuden merkeissä SOD2:ssa on todella paljon satunnaiselementtejä ja basen ylläpito on mielekästä. Välillä joutuu tekemään kovia valintoja.
-
21.05.2018, 17:09 #19752RoneAvainmestari
Kyllähän tää peli vaan maistuu. Tosiaan pieniä ongelmia, mutta ainakin toistaiseksi ne ei ole pahasti häirinnyt.
Paljon on opeteltavaa kyllä. Eikä vielä varmaan ensimmäisellä läpipeluulla pääse näkemään edes kaikkea. Ainakin siltä tuo vaikuttaa.
Satunnaisesti vaikeutta löytyy, mutta pääosin järjellä ja maltilla(jota en omista) selviytyy aika mukavasti.
Kaverien apuun saaminen coop on kyllä iso helpotusntietyissä tilanteissa. Eikä toisaalta haittaa yhtään mennä itsekin toisinaan jesaamaan.
Alue jonka sisällä pitää pysyä oliko nyt 400m hostista pelotti alkuun, että eihän se riitä tai siin ä ole edes järkeä. Nyt taas kun tuota on päässyt testaamaan niin, ei sillä ole ollut juuri vaikutusta. Toisaalta edes sen pitemmälle kaverista ei välttämättä kannata mennä.
Loistava peli kyllä!
-
23.05.2018, 09:01 #19759JJRAvainmestari
Homma etenee. Eilen vihdoin sain hankittua mapin suurimman basen ja tilaongelma kaikkosi, mutta koettiin sitten myös ensimmäinen jäsenen kuoleminen.
Ilo muuttu paniikiksi yhtäkkiä kun tähän baseen hyökkäs sit aivan järjettömän kokonen lauma mihin en ollu osannu varautua.
Pitkän taistelun päätteeksi lopputuloksena oli yksi kuollut ja yksi tartunnan saanut jäsen. Tää pikku tapaturma aiheutti sit sen et se pahasti keskeytti resurssien haalimisen ja täten alkoi uusi ”ongelma” tavaroiden vähyydestä. No tästä jatketaan taas kommuunin rakentelua.Kyllähän tää peli vaan maistuu. Hoidetaan tuo yksi mappi alta pois ja sitten kohti uutta karttaa.
-
02.06.2018, 10:21 #19820JJRAvainmestari
Myös tähän tuli ladattavaks uusi päivitys.
Patch 1.2 Highlighted Changes
The 1.2 patch features significant improvements related to:
Increased stability
Improved networking interactions for clients
Improved networked vehicle interactions
Elimination of Out Of Memory crashes
Patch 1.2 Highlights
Gameplay
Grenades no longer get stuck and explode in front of client character’s face or behind their head while throwing
Fixed instances of clients dealing damage to their host’s non-active community members with explosives
Flashlight beams no longer cast shadows from the player’s character model (which had caused flickering shadows)
Characters no longer “self-shadow” when using a flashlight in multiplayer
Fixed issue with doors appearing the opposite of the state they are in
Resolved situation where, when getting into vehicles, the camera could become detached from the player’s character
Fixed issue where, when clients swap weapons while in vehicles, the weapons do not swap upon exit from vehicle
Fixed rare bug that could prevent Warlord legacy arc from being completed
Fixed rare bug that could block Sheriff legacy arc from starting
Fixed issue where player’s loot sometimes becomes invisible until their entire backpack is deposited into a Supply LockerNetworking and Multiplayer
Numerous networking bandwidth and CPU improvements
Game now exits to main menu faster when a client loses their internet connection, so players will no longer hang after dismissing the pop-up
Improved network vehicle interactions in multiplayer games to address weird “rubber-banding” and physics issues (including cars flying into the air).
Host facilities no longer appear invisible to clients during multiplayerZombie and Character Behavior
Zombies no longer become immune to the Assault Kick
Reduction of step height to prevent survivors popping up onto props while movingHUD
Fixed issue with player HUD disappearing after NPCs are executed by zombies
Community advice list no longer shows up under vignette on the mapEnvironment and Collision
Fixed numerous collision spots across all 3 maps where players or vehicles were getting stuck
Fixed numerous collision spots across all 3 maps where players were getting stuck in an infinite freefall animation loop
Elimination of white line that appears when driving at night time
Addressed a variety of spots in world where player was not able to climb over props they should’ve been able to
Additional polish and reduction of LOD popping
Additional lighting tuning passes, reduction in glowing propsOther Fixes
Addressed a variety of general crash bugs
Updated a number of strings that were previously hardcoded in English
Audio mix optimizations
-
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.