Splash Damagen toimitusjohtaja Paul Wedgwood kertoo haastattelussa Brinkin tarjoavan yhtäläisen pelikokemuksen alustasta riippumatta.
”Tiesimme, että osaisimme tehdä hyvän hiiri ja näppäimistö -pelin, koska meillä on kokemusta Wolfensteinin, Enemy Territoryn sekä Quake Warsin myötä. Mutta kuinka tehdä intensiivinen peli, kun on käytössä analoginen ohjain vain muutamine nappuloineen?”, Wedgwood kommentoi.
”Halusimme siis tehdä ammuntapelin, jossa kaikilla on samanlainen pelikokemus riippumatta siitä käyttääkö Xbox 360 -ohjainta, PS3-ohjainta tai hiirtä ja näppäimistöä.”, hän jatkoi.
Xbox 360 -versiosta saatiin maistiaisia ensimmäistä kertaa QuakeCon-tapahtumassa, jossa yleisö pääsi testaamaan peliä.
Brink julkaistaan ensi keväänä Xbox 360:lle, PS3:lle sekä PC:lle.