Bungien kehittämä ja Activisionin julkaisema Destiny on ollut kuluvalla viikolla lievässä PR-ryöpytyksessä, kun pelin tulevan lisärin hinnoittelu sai fanit älähtämään. Pelin PR:ää ei ainakaan parantanut tieto siitä, että yksi The Taken King -lisärin tehtävistä vaatii avautuakseen koodin, joita saa ainoastaan ostamalla Red Bull -energiajuomaa Walmart-kauppaketjusta.
Zombipeli Dying Lightista vastaava pelistudio Techland piikittelee Destinyn Red Bull -kampanjaa parhaillaan Twitterissä. Yhtiö julkisti pelin virallisen tilin kautta #DrinkRightDyingLight-kampanjan, jossa fanit kautta maailman saavat peliin pientä lisäsisältöä. Kampanjassa osallistujien tulee kuvata omaa vedenjuontiaan ja käyttää edellä mainittua hashtagia.
We´re jumping on the latest trend in game marketing!
#DrinkRightDyingLight > #DrinkForDLC pic.twitter.com/DQHr6MRFwi
— Dying Light (@DyingLightGame) 24. kesäkuuta 2015
Lukaise Oneiman virallinen peliarvio Dying Lightista täältä.