Virtual Air Guitar Company Oy ilmoitti tänään, että yhtiön uusi Kung-Fu -tarinaa jatkava peli Kung-Fu High Impact tulee myyntiin marraskuun loppupuolella. Ensimmäiseen suomalaiseen Kinect -peliin voi tutustua ennakkoon Microsoftin osastolla DigiExpo -messuilla 4.–6.11.2011 Helsingin Messukeskuksessa.
Kung-Fu High Impact on sarjakuvamaailmaan sijoittuva kehollinen seikkailu- ja taistelupeli. Xbox 360 Kinect -sensorin syvyyskameraominaisuuksien ja Virtual Air Guitar Companyn kehittämän patentoidun Freemotion-konenäköteknologian avulla pelaaja astuu itse sisään pelin maailmaan. Siinä, missä useimmissa kamerapeleissä pelaaja ohjaa liikkeillään avataria, Kung-Fu High Impact -pelissä pelaaja esiintyy omana itsenään ja ohjaa peliä liikkeillään.
“Käyttöliittymä on aito ja intuitiivinen. Pelaajasta itsestään tulee kykenevä Kung-Fu -sankari ja mm. taisteleminen tapahtuu tekemällä liikkeet oikeasti. Kung-Fu High Impact tarjoaa uudenlaisen, intensiivisen pelikokemuksen. Se tulee varmasti saavuttamaan yleisöä niidenkin joukossa, joita peliohjainten nappulatekniikka ei syystä tai toisesta viehätä”, sanoo Virtual Air Guitar Company Oy:n toimitusjohtaja Teemu Mäki-Patola.
Kung-Fu High Impact -pelin myötä yhtiö on kasvanut pelikehittäjäksi, jonka tuotteet ovat myynnissä maailmanlaajuisesti Xbox 360, PS3 ja multimediaPC-alustoilla. Peliin ja uusimpaan gameplay-traileriin voi tutustua pelin kotisivuilla.