Uncharted 4: A Thief´s Endin julkaisu koittaa toukokuun 10. päivänä, mutta kehittäjästudio Naughty Dogin johtava suunnittelija Ricky Cambier fiilistelee jo tulevaa. Vaikka Uncharted 4 onkin vaikuttavan näköinen, Cambierin mukaan kehitystiimi pystyy vieläkin parempaan.
”On ilman muuta osa-alueita, joihin nähdäkseni voimme tehdä asioita vieläkin paremmin. Meillä on todella fiksuja ohjelmoijia Naughty Dogilla ja olen aina yllättynyt siitä, mihin he pystyvät.”
Massiivista hyppäystä Cambier ei pysty lupaamaan, mutta aina voi parantaa.
”Vaikea nähdä niin suurta harppausta, kuten… Tiedäthän, ensimmäisen Unchartedin ja The Last of Usin välillä. Siitä ei ole kuitenkaan epäilystä, että kun seuraavan pelin teemme, otamme vieläkin enemmän irti PlayStationista.”
Alla esimerkki, mihin esimerkiksi juuri Uncharted 4 kykenee.