Uusimmasta Official PlayStation Magazinesta löytyy Rockstarin luovan varajohtajan, Dan Houserin haastattelu, jossa hän myöntää Xbox 360:n aiheuttavan rajoituksia pelin kehittämiselle. Vaikeuttavia tekijöitä ovat Blu-Rayn puuttuminen ja kovalevyn puuttuminen Coreversioista.
Official PlayStation Magazinen haastattelussa Houserilta kysyttiin muun muassa seuraavaa:
PS3:n kanssa työskennellessänne teillä on varmuus siitä, että jokaisesta laitteesta löytyy kovalevy ja Blu-Ray, kun taas Xbox 360:lla ei ole varmuutta, että jokaisesta konsolista löytyisi kovalevy ja lisäksi joudutte vielä työskentelemään DVDformaatin kanssa. Onko tämä luonut teille rajoituksia?
”Kyllä. Jos totta puhutaan, niin emme ole vielä ratkaisseet kaikkia kyseisiä arvoituksia. Houser kertoi myös, etteivät ongelmat yksinomaan liity Microsoftin konsoliin: Kummankin laitteen kanssa on huimaavia haasteita, kummallakin on omat yksilölliset viehätyksensä ja vaikeutensa.